پرسپو لیس امروز کولاک کرد
 
ماهان شهسوار
فرهنگی . ورزشی . سیاسی . اجتماعی
 


 

perspolis esteghlal derby74 ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر استقلال

این پرسپولیس  10 نفره استقلال کهکشانی را گلباران کرد

پرسپولیس 3        استقلال 2

 

 



نظرات شما عزیزان:

کریمی
ساعت21:15---13 بهمن 1390
با سلام میدانم که وبلاگ حقیرانه ی من به وبلاگ شما که سراسر دانش است نمیسد و فردی نو پا مانند من به خبرگی شما نمیشود ولی عاجزانه از شما خواهش میکنم به وبلاگ من سری بزنید و راه های بیننده بیشتر را در نظراتم مطرح کنید
با تشکر


www.karimi.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید لطفا" نظرات خود را در مورد مطالب این وبلاگ اعلام فرمایید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ماهان شهسوار و آدرس mahaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 25235
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام خوش آمدگویی
استخاره آنلاین با قرآن کریم